Globalus K-Beauty fenomenas

7 FAKTAI, KODĖL TAI – DAUGIAU NEI SOCIALINIŲ TINKLŲ TREND‘AS

Rytų grožio puoselėjimo filosofija - Prevencija


K-Beauty kasdien pasaulyje linksniuojamas raidžių rinkinys kalba apie korėjiečių suformuotą odos priežiūros, procedūrų, rutinos, gyvenimo būdo filosofiją bei Pietų Korėjos kilmės produktus.

Kruopšti odos priežiūra yra korėjiečių rūpinimosi savimi kultūros dalis nepriklausomai nuo amžiaus ir lyties. Nuo ankstyvo amžiaus jaunimas mokomas sveiko gyvenimo būdo, kai odos sveikatos puoselėjimas yra svarbi viso to dalis. Dar jauniems korėjiečiams odos valymas, eksfoliacija, drėkinimas ir apsauga nuo saulės tampa natūraliu, įprastu ir būtinu kasdieniu odos priežiūros procesu.

Naudoti paakių kremus nuo 20 m. jiems yra visiškai logiška ir natūralu, nes siekiama iš anksto užkirsti kelią ankstyvam senėjimui, o ne dėti dideles pastangas ir skirti resursus, siekiant išlyginti vėlyvesniame amžiuje jau įsirėžusias raukšles. Todėl nuoseklumas, pastovumas suprantamas kaip esminis faktorius, norint turėti efektyvų grožio puoselėjimą. Staigių pokyčių sunku tikėtis, jei nėra įpročio rūpintis reguliariai.

Tuo tarpu, Europoje ir Š.Amerikoje įsivyravusi praktika spręsti jau esamas problemas.

Ir tai dažnai reikalauja ženkliai didesnių laiko, pastangų, finansų resursų odos atstatymui, gydymui. Toks skirtingas požiūris Rytuose ir Vakaruose būdingas ir medicinos sričiai. Rytuose gyvenimo būdas formuojamas taip, kad išvengti ligų, jų negreitinti, lėtinti senėjimo procesus, o Vakaruose dirbama dažniausiai, deja, jau su pasekmėmis. 

Korėjiečių moterų gražios ir sveikos odos standartai labai aukšti. Jos siekia ne tik sveikos, švelnios, lygios, bet ir skaidrios, porcelianinės odos, trumpiau tariant – odos be priekaištų (angl. flawless skin). 

Pagal korėjiečių supratimą – oda – pirma. Jie daugiau susitelkę į sveikos odos būklės užtikrinimą, makiažui skiria mažiau dėmesio. Nors korėjiečiai yra garsiojo cushion (makiažo pagrindas kempinėje) kūrėjai, jų pirminis interesas yra maksimaliai sveika oda ir tik po to minimalus makiažas.

Tokioje grožio kultūroje gyvenantys vartotojai turi labai daug žinių, nuolat domisi, gilinasi į produktų sudėtį, tipus. Jie nuolatos ieško kažko naujo, efektyvesnio.

Todėl kosmetikos gamintojai, siekdami įtikti reikliai klientūrai, yra nuolat skatinami tobulinti produktus ir sparčiai eiti pirmyn.

Nesustojančios inovacijos ir pažangios technologijos

Korėjiečių grožio industrijos kompanijos nesustodamos plėtoja inovatyvias, pažangias produktų formules, atlieka sudėtinių dalių tyrimus, siūlo naujus, stiprius produktus rinkai. Ir tikrai jie turi ką pasiūlyti. Pavyzdžiui tinka nuostabioji MISSHA kompanijos esencija, kurios sudėtis ir formulė nuo pateikimo į rinką pradžios buvo patobulinta jau 10 kartų!

 Kosmetikos produktų inovatyvumas ir gamyba yra labai svarus P.Korėjos ekonomikos sektoriaus variklis, kurį oficialiai įgalina ir vyriausybė, siekdama prisidėti prie šalies eksporto, augimo bei pasaulinės plėtros. Dėl šių priežasčių, P.Korėja yra priekyje kitų pasaulio grožio kompanijų jau keletą metų.

Korėjos kompanijos produktų kūrime apjungia stipriąsias kosmetikos, farmacijos, technologijų ir gamtos turtų puses. Daugybė jų sukuria švelnias odai formules dėka natūralių, tradicinių, naudingų odos sveikatai augalinių ingredientų, naudotų iš kartos į kartą. Kas įprasta Rytų kultūros medicinoje – efektyviai pritaikyti senųjų tradicijų žinias modernioje grožio pramonėje. 

Natūralūs ingredientai

Korėjiečių kosmetikos lyderystę didžiąja dalimi lemia tai, kad gamintojai modernių technologijų dėka išgauna iš natūralių gamtos ingredientų reikalingas medžiagas efektyviems kosmetikos gaminiams kurti. Tai juos skatina ir santykinai didelis korėjiečių odos jautrumas (56,8 proc., korėjiečių oda priskiriama jautriai, tuo tarpu Europoje 38,4). Kompanijos suinteresuotos rasti hipoalergines formules, natūralios kilmės sudėtis, saugias visiems odos tipams. Bičių pikio serumai, sraigių mucino esencijos, žaliosios arbatos tonikai, ženšenis paakių kremuose, beržų sula, propolis, saldymedžio šaknis, ryžių vanduo, 8 skirtingo dydžio molekulių hialurono rūgštis – tai tik keletas ypatingų sudėtinių dalių. Daugybė kosmetikos produktų su fermentuotais ingredientais. Fermentacijos procesas veikliosioms medžiagoms padeda ženkliai efektyviau prasiskverbti į gilesnius odos sluoksnius. Prisiminkim, kad pagrindinė odos funkcija - saugoti, kurti barjerą ir nieko nepraleisti. Tad, stipriausi pasaulio chemikai, biochemikai, technologai, dermatologai suka galvas, kaip sukurti kuo skvarbesnius, o to pasekoje ir efektyvesnius produktus. Korėjiečiams tai pavyksta greičiausiai. Dėka moderniausių technologijų ir odai draugiškų, naudingų augalų, kainos prieinamumo, P.Korėjos kosmetika lyderiauja ir panašu, kad jos pozicijos pasaulinėje grožio rinkoje tik stiprės.

Kokybė ir kaina

Pasaulis jau įvertino korėjietiškos kosmetikos produktų patikimumą, kokybę, prieinamą kainą. Kiekvienas vartotojas gali rasti produktus pagal savo poreikius ir biudžetą, skiriamą kosmetikai. Tiesa sakant, galva ima suktis ieškant tinkamo kremo ar serumo. Turbūt praktiškiausias patarimas rinktis iš geriausius pasaulinius atsiliepimus pelniusių produktų. Grožiomanija internetinėje parduotuvėje siūlomi kruopščiai pagal vartotojų ir pasaulio dermatologų, kosmetologų rekomendacijas atrinkti produktai. 

Efektyvumas

Esminė K-beauty produktų sėkmės priežastis yra patirtis, kuriant  abejingų nepaliekančias produktų formules, unikalias jų tesktūras ir lankstumą jų naudojime. Korėjietiški kosmetikos produktai sukurti taip, kad oda būtų atstatyta iš vidaus, ilgalaikiai pridrėkinta ir pamaitinta.

Svarbi vartotojų gyvenimo būdo dalis, didelė konkurencija tarp gamintojų, tobulėjimas, gera kaina, puiki kokybė ir akivaizdūs greiti rezultatai. Tai ir yra korėjietiškos kosmetikos pasaulinio pripažinimo raktas. 

Galimybė pasirinkti individualius produktus

Nors korėjiečių odos priežiūros rutiną sudaro skandalingieji 10 žingsnių, tačiau kiekvienas vartotojas gali individualiai pagal savo odos subtilybes pasirinkti sau tinkamus produktus ir jų kiekį. Tarkim, nėra jokios būtinybės naudoti ir toniką, esenaciją, ir serumą. Galima pasirinkti vieną iš šių produktų. K-beauty filosofija teigia – pamatykite, ko jūsų odai labiausiai reikia einamuoju etapu.

Paskutinės tendencijos

Švarus grožis be toksinų ir nuodingų medžiagų – štai kas šiuo metu yra korėjietiškos kosmetikos gamintojų siekiamybė. Natūralesnių prausiklių – veido aliejų,  valomųjų balzamų ar prausimosi putų – sveikai odai paieška. Natūralios kosmetikos prekiniai ženklai tampa odos priežiūros favoritais, ieškančiais kuo natūralesnės sudėties formulių, galinčiais pasiūlyti produktus vartotojams, kurių prioritetas – kuo natūralesnė išvaizda. Ir P.Korėjai puikiai sekasi sekti šia tendencija. Jos kosmetikos industrijos stiprioji pusė yra sveikatos ir gerovės prioritetas, sukurtas komfortas, kuriuo mėgaujasi klientai.


Laneige Cica ir Water sleeping mask palyginimas
Laneige Cica sleeping mask  vs Laneige Water sleeping mask