Prekių gražinimas
Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (remiantis CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis.
Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta/nepanaudota
- prekė turi būti nepraradus prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės)
- Negrąžinamos prekės, kurios buvo pirktos ne iš Pardavėjo arba kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos.
Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
Apie prekės gražinimą būtina informuoti Pardavėją el. paštu [email protected],
Norėdami grąžinti prekes, jas turėtumėte siųsti į LP express paštomatą esantį:
Ukmergės g. 282, 06115 Vilnius, Vilniaus m. sav., gavėjo tel. nr. 8 694 54340
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą - Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.
Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/