Korėjietiška kosmetika. Kaip ji atsirado?

Daugelį metų Prancūzija ir Japonija buvo laikomos pasaulinės kosmetikos pramonės lyderėmis. Tačiau pastaruoju metu jų gretas papildė Pietų Korėja, kuri tapo neįtikėtinai gerai žinoma dėl savo grožio produktų ir į rinką atnešė savo naujoves bei kokybę. Korėjietiškos kosmetika anglų kalboje dažnai sutrumpintai vadinama tiesiog K-Beauty.  Korėjietiškos kosmetikos produktai dabar yra paklausūs visame pasaulyje. Kas taip greitai atvedė Pietų Korėją į šios pramonės lyderiaujančias pozicijas?

Grožis Pietų Korėjoje

Išvaizda ir grožis yra labai svarbūs P. Korėjos kultūroje, todėl išvaizda gali turėti didelę įtaką įdarbinimo procesui ir kandidato tikimybei gauti darbą. Tai viena priežasčių, kodėl yra tokia didelė grožio produktų ir operacijų, padedančių žmonėms pasiekti norimą išvaizdą, paklausa. P. Korėjos odos priežiūros ir kosmetikos pramonė yra didelė, susiskaidžiusi ir labai konkurencinga, o prekės ženklai nuolat tiria ir kuria naujus produktus, siekdami nugalėti konkurencinėje kovoje.

Inovacijos ir kūrybiškumas

Kadangi rinka tokia didelė ir sudėtinga, prekės ženklai turi sunkiai dirbti, kad išsiskirtų. Konkurencinga aplinka tai yra viena iš priežasčių, kodėl sukuriama tiek daug naujovių, be to, tai skatina aukštos kokybės produktus ir konkurencingas kainas. Kadangi grožis yra toks svarbus Pietų Korėjos kultūroje, klientai labai gerai išmano kosmetikos gaminius ir turi labai aukštus standartus, todėl kosmetikos įmonės patiria spaudimą gaminti geriausios kokybės prekes. Šios naujovės, kokybė ir kaina suteikia jiems pranašumą pasaulinėje rinkoje.

Teigiama, kad Korėjos kosmetikos pramonė metais lenkia Vakarų rinką ir siūlo produktus, kurių vartotojai negali rasti tarp Europos ar JAV prekių ženklų. Pavyzdžiui, BB kremas tapo pagrindiniu grožio pramonės gaminiu, tačiau korėjiečiai jį naudojo daug metų, kol vakaruose jis tapo įprastas. Pietų Korėjos grožio kompanijos ir toliau kuria naujus ir novatoriškus produktus, kurie skatina naujas pasaulines tendencijas.

Funkcinė kosmetika ir kosmetikos gaminiai

Funkcinė kosmetika yra labai populiari P. Korėjoje, o tai išskiria rinką iš daugelio kitų šalių kosmetikos pramonės. Korėjos vyriausybė turi specifinę funkcinės kosmetikos klasifikaciją ir reglamentų rinkinį – gaminius, reklamuojančius tokias naudą kaip apsauga nuo saulės, odos šviesinimas ir priešraukšlinės savybės.  Pagal reglamentą, reklamoje ir produkto aprašyme naudojami teiginiai, kaip pavyzdžiui "mažina raukšles" turi būti patvirtinti tyrimais. Tai apsaugo vartotojus nuo niekuo paremtų reklaminių teiginių ir gamintojus verčia orientuotis į kokybę ir efektyvumą. 

Korėjos banga (Korean Wave)

Kitas veiksnys, kurio negalima nepastebėti, yra Korėjos banga (Korean Wave) arba Hallyu. Tai reiškia Pietų Korėjos popkultūros plitimą visame pasaulyje ir jos įtaką likusiam pasauliui. K-pop – korėjiečių popmuzika – yra labiausiai atpažįstamas to pavyzdys. Per pastaruosius kelerius metus K-pop tapo vis populiaresnis tarp tarptautinės auditorijos, kaip ir K-dramos bei kiti kultūros eksporto objektai. Įžymybių įtaka Korėjoje turi didžiulį svorį, todėl yra svarbi kosmetikos pardavimo varomoji jėga. Visi nori naudoti produktus, kuriuos naudoja populiarūs žmonės, tai suteikia patikimumo ir kokybės įvaizdį, juk įžymybės nenaudos savo odos priežiūrai nekokybiškos kosmetikos. Ši įtaka plinta visame pasaulyje kartu su Korėjos banga, padeda paskatinti Pietų Korėjos kosmetikos pardavimą visame pasaulyje.


Dehidratuota oda – kaip padėti odai?
Dehidratuota oda – daugelio mūsų realija visais metų laikais. kaip padėti odai?